[06052013] 정준형 (prhyme) Facebook

English trans : tenshi_akuma

10:04
We develop a bond through countless personal connections and numerous encounters.

With a promise made 10 years ago, the old connection lead to our bond now.

Keun Suk managed to find time to attend my brother’s wedding ceremony. I really appreciated it. As I’d like to do whatever I can help him at least once, I hosted his dinner show in Korea.

In fact, I was helped again with Keun Suk’s immense popularity, but this guy said that we supported each other.

Because he’s decreased strength, he had an appointment for a drip. However, he cancelled it and drove me to the restaurant with a casual clothes usually wearing at home and had dinner together. He also called his friends nearby at random to join us. Even he promoted it on twitter. Then, he said to me, “I don’t want you to get hurt any more… by helping others.”

As I’ve always done to anyone, I’ll support this tremendous brother with heart and soul. If ever he needs me, I’ll do my utmost to help him as I always do to my beloved ones.

There are many perspectives in proportion to his popularity and interests, but for me, Jang Keun Suk is a very thoughtful, soft-hearted, and good brother.

~~~

Kami mempererat ikatan melalui hubungan personal yang tak terhitung dan beberapa pertemuan.
Dengan janji yang dibuat 10 tahun lalu, hubungan yang sudah lama membawa pada ikatan kami sekarang.

Keun Suk mengatur waktu untuk menghadiri upacara pernikahan saudara laki-lakiku. Aku sangat menghargainya. Begitupun aku yang ingin melakukan apapun yang aku bisa untuk membantunya paling tidak sekali, aku membawakan dinner shownya di Korea.
Kenyataannya, aku dibantu lagi oleh kepopuleran Keun Suk yang luar biasa, tetapi orang ini berkata bahwa kita membantu satu sama lain.

Karena dia melemah, dia ada janji untuk melakukan infus. Namun, dia membatalkannya dan membawaku ke restoran dengan pakaian yang kasual yang biasanya dipakai dirumah dan makan malam bersama. Dia juga memanggil teman-temannya yang terdekat untuk bergabung. Bahkan dia mempromosikan di twitter. Lalu, dia berkata padaku,”Aku tidak ingin kau terluka lagi… dengan membantu yang lain.”

Aku selalu berusaha pada siapapun, aku akan mendukung adik laki-lakiku yang hebat ini dengan hati dan jiwaku. jika dia memerlukanku, aku akan melakukan apapun untuk membantunya seperti yang selalu aku lakukan untuk adikku tersayang.

Banyak sekali perspektif tentang popularitas dan minatnya, tetapi bagiku, Jang Keun Suk sangat bijaksana, berhati lembut dan saudara yang baik.

4 comments on “[06052013] 정준형 (prhyme) Facebook

  1. […] [06052013] 정준형 (prhyme) Facebook (crijindonesia.wordpress.com) […]

  2. […] [06052013] 정준형 (prhyme) Facebook (crijindonesia.wordpress.com) […]

  3. […] [06052013] 정준형 (prhyme) Facebook (crijindonesia.wordpress.com) […]

Leave a comment